span-nend!

Standaard

De eerste aanmeldingsperiode is afgelopen:  bij een heel aantal scholen kon je tot vandaag je gok of niet-gok kindje met voorrang online aanmelden. Voor sommige ouders is het eerste bange afwachten naar de uitslag dus al begonnen. Volgens de handleiding voor de scholen kiest elke school zelf of en hoeveel kinderen uit een bepaalde groep ze voorrang geven. Dat verbaasde me een beetje omdat ik dacht van verschillende schooldirecties iets anders begrepen te hebben. Weet iemand hoe dit zit?

Als je vandaag op de site gaat kijken staat daar overigens inderdaad dat de aanmeldingsperiode afgesloten is. Maar er staat nergens wanneer je dan hoe of waar bericht krijgt of je kind een toegangsticket gekregen heeft in deze ronde. (Of ik zie het alleszins nergens staan?). En ik kan nog wel inloggen, maar niet in de befaamde inbox kijken. Of checken welk e-mail adres ik ookalweer opgegeven heb. Of watdanook doen eigenlijk.

Extra spannend dus 🙂

Ben ik trouwens de enige die de site voor het aanmelden nogal onhandig en knullig vindt voor een ‘officiële’ en toch wel belangrijke site …? Met de belangrijkste info in een brochure in pdf enzo? Met de uitleg van waar je naartoe moet surfen  in plaats van meteen een link te maken? Nogal huisvlijt anno 1997? Shame on you Digipolis. Alsof iemand die beter wist z’n been had moeten stijf houden tijdens de werkmeetings. Denk ik dan.

Eén reactie »

  1. Pingback: span-nend! | Wijvenblogs

Geef een reactie

